woensdag, november 29, 2006

Hout

Wat heb ik met Neneh Cherry? Niet veel, denk ik. Nauwelijks iets meer dan 7 seconds… Ik ben in een televisie-interview met haar verzeild. Naar aanleiding van haar optreden van laatst in de Magdalenazaal. Over alleen en over in groep, gaat het. Over Yousou N’Dour, kompaan van vroegere (voetbal)oorlogen en over ook nog iets dat op het echte leven lijkt. (Enfin... Enz...). Ze is, zegt ze, - touch wood – opnieuw gelukkig... Dat wie het goed heeft maar beter hout vast kan houden... Neneh Cherry, ik ken haar nauwelijks en toch kan ik met het mens perfect een mening delen. Touchons du bois... Hout vasthouden en dat blijven doen. Touch Wood. Ik doe het al jaren. En in alle talen!

Extern: Neneh Cherry in de MagdalenazaalCirkus - 7 secondsYoussou ’N Dour - Hout vasthouden


Labels: , ,