vrijdag, december 21, 2007

Nat

Citaat/Citaten

“Het leven dat ik leid, dat ik heb mogen leiden, is een vakantie. Ik beschouw de dood als het einde van deze vakantie. En tot het zover is leef ik met volle teugen. Je hebt mensen die halverwege hun vakantie al zeggen: “Jakoba, die handdoeken niet gebruiken want dan zijn ze nat als we terugreizen.” Ik maak alles nat tot de laatste seconde.

Aster Berkhof (87 ondertussen) bij Margot Vanderstraeten
De Morgen - Woe 19/12/2007 : “We moeten tegen de absurditeit in opstand komen

In de reeks: Vandaag begin ik aan mijn eigen winter...

Labels: ,

1 Comments:

At 26/12/07 2:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tweede Kerstdagboodschap


'Plaats de Heer als een schild voor je kwetsbare lichaam. Laat dit schild niet onachtzaam zakken, opdat de speer van de zonde je niet dodelijk verwonde!'

Venite adoremus, Dominum!

 

Een reactie posten

<< Home