zondag, december 02, 2007

Details

Bericht aan Ryam (2)

"De uitgave 2008 zal een kalendarium hebben met een looptijd van 29 november 2007 tot en met 28 januari 2009;de Weekly is met dit kalendarium dus weer een echte 14 maands-agenda !"

Die van Ryam zijn mannen (en vrouwen) van stavast. Een kalendarium over veertien maanden! Er is geen woord van gelogen. Verleden jaar liet ik mij - vervuld van een lichte dosis detailkritiek - nog ‘ns gaan, dit jaar is alles vergeven en vergeten. Om maar te zeggen dat ik, lang voor dit Kipling-land een noodregering heeft, dankzij Ryam, ik zeg het niet extreem luid maar toch met de nodige kracht, al aan het nieuwe jaar ben begonnen! Ik ben niet ziek maar het zachte, oeverloze meesmuilen op mijn eigen gezicht om hen die straks eindejaars en inderhaast nog een agenda voor 2008 bij elkaar moeten scharrelen, dat, dat wil ik (samen met mijn weekly) niet meer missen.

Details matter
!

Bericht aan Ryam (1) stond hier...

Labels: ,