woensdag, mei 23, 2007

Literaire Living (2)

Zondag stond ik in de Kleine Stooringhe in Rumbeke graag de spits af te bijten op het nieuwe poeziefestivalletje Literaire Living. Een verslag van Joost Vanbrussel is intussen na te lezen op de Parlandoooooh-blog. Veel heb ik daar zelf niet aan toe te voegen natuurlijk. Goede fauteuls, dat waren het zeker, daar in de voormalige kapel van Onze Kinderen! En de dichters deden daar niet voor onder, het is graag genoteerd. Wel mochten er naar mijn gevoel vanuit de Roeselaarse communiefeesten nog wat meer gelovigen zijn komen opdagen. Ik help alvast hopen dat Reinout Verbeke en zijn vrienden van het onvolprezen theater de Schaduw na deze eerste editie, goed en wel vertrokken zijn om de gapende leemte die Sappho in deze contreien heeft nagelaten, voorgoed weer op te vullen.

Update: Ook bij Rino Feys valt intussen (en dat op zijn spiksplinternieuwe weblog vol kleine fabels) een berichtje over "Literaire Living" na te lezen...

Labels: ,

2 Comments:

At 23/5/07 3:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach, had ik het geweten..

 
At 23/5/07 4:16 p.m., Blogger Paul Rigolle said...

Volgende keer ben je d'er Mel!!!

 

Een reactie posten

<< Home