zondag, april 22, 2007

Boontje

Niet zonder genoegen geef ik hier graag even mee dat mij deze voormiddag in Sint-Niklaas de jaarlijkse poëzieprijs Culturele Centrale Boontje werd toegekend. De wedstrijd was al aan haar dertiende editie toe en aan het oordeel van de jury heb ik – wat had je gedacht – maar heel weinig toe te voegen. De tweede prijs was voor Petra Van Rijn uit Alkmaar en de derde prijs ging naar Joris Van Haelewijn uit Assebroek. Een vierde prijs was er nog voor Rik Dereeper uit Rollegem terwijl de speciale Prijs van de Culturele Centrale Boontje naar Vorselaar werd meegenomen door Diane Vansweevelt. Joren Sanders uit Aalter ontving de prijs bij de jongeren. Er waren 168 inzendingen en een gelegenheidsuitgave met de ingezonden gedichten is verkrijgbaar bij de Culturele Centrale boontje, J.B. Davidstraat 1, 9100 Sint-Niklaas. Mijn winnende gedicht (Stuk) laat ik je hier nog ‘ns nalezen.

Labels: ,

4 Comments:

At 23/4/07 9:28 a.m., Blogger Sylvie Marie said...

Paul,

Van harte proficiat!

 
At 23/4/07 3:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waarvoor dank Sylvie!

 
At 24/4/07 9:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

het doet mijmeren, paul. nog eens een naam uit één stuk op hun erelijst.

van harte,
david

 
At 24/4/07 2:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

ook van mij, een trotse proficiat!

 

Een reactie posten

<< Home