maandag, augustus 07, 2006

Driedubbel Hoerabericht!

1. Tv Eén komt in september met een nieuw boekenprogramma op de proppen. Wie had durven denken dat de Vrt ooit nog weer ‘ns aandacht aan boeken zou besteden. Het programma wordt dan ook niet binnenshuis gemaakt maar door ons aller Huis van Vertrouwen Woestijnvis. Alles uit de kast luidt de veelbelovende titel.
2. Hoera nr.2: het programma zal niet worden gepresenteerd door Lieven Vandenhaute, Frieda Van Wijck, Ben Crabbé, Rick De Leeuw of Geena Lisa. Noch door Johan Museeuw!
3. De presentatie daarentegen komt in handen van Sven Speybrouck. De man van “Jongens en Wetenschap” maakt hiermee zijn televisiedebuut. Alles uit de kast, is dat niet waar jij en ik nu net op zaten te wachten!

Extern: Alles uit de kast. Een productie van Woestijnvis voor Tv Eén.
Zie ook deze Joris Van Dael-post

5 Comments:

At 7/8/06 11:12 a.m., Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor het linkje naar m'n weblog. Eerlijk gezegd verwacht ik niet al te veel van het programma. Ook een artikel in de GvA van afgelopen weekend kon me niet echt enthousiast maken... 'k Ben eens benieuwd!

 
At 7/8/06 2:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Boeken op de tv? Het blijft een hachelijke zaak.

 
At 9/8/06 1:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Woestijnvis, de onderaannemer die (alweer) de opdracht kreeg, staat voor: goed gemaakt, licht en vlot, en vooral "ons kent ons". Ondertussen zit het vast VRT-personeel te wachten op werk ...
Ik vrees dat het een zogenaamd boekenprogramma wordt van een ondraaglijke lichtheid, nogal partijpolitiek gedirigeerd of beïnvloed, in navolging van "De geeuw van de leeuw"... Tsja. Niemand kan verplicht worden te kijken.

 
At 9/8/06 7:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

inderdaad goed nieuws... ik ben benieuwd.

BTW ik kom hier regelmatig en geniet niet enkel van je woorden maar vaak ook van de foto's erbij!
gegroet!

 
At 10/8/06 6:50 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ook gegroet MJ! En verder vrees ik dat ik de zorg van Joris, JWL en Dirk zeer intens moet delen. Als dit maar goed komt! Al zou een mens denken (hopen) dat ie met 'de leeuw in Vlaanderen' de meest ondraaglijke lichtheid toch al heeft gehad...

 

Een reactie posten

<< Home