vrijdag, maart 18, 2005

Implosie

Geëxplodeerd of geïmplodeerd? Wie weet wat er gisterenavond met deze arcadische jachtvelden is gebeurd mag het mij laten weten...
Het begon met de comments. Gewoon nog wat commentspam weghalen, dacht ik... Zo gebeurd.... Maar plots was het over... Koudgepakt! Volop onderuit geschoffeld. De wolk gleed mij uit de vingers en spatte uiteen waar ik bijstond. Zo snel kan het gaan... Zo snel gaat het! Murphy meets Nucleus in Arcadië... De komende dagen zoek ik uit wat er alsnog aan te verhelpen valt. En hoe groot de schade is die ik moet beperken. Voorlopig moeten we het doen - het lijken nu wel helemaal de jaren Stilletjes - met een simpel Bloggerjasje. Wordt vervolgd!

(Vrijdag 18-3-2005 6:37:39)

2 Comments:

At 18/3/05 12:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Even kijken toch?

 
At 19/3/05 6:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Kampert zei ook iets, maar wat was het weer? Jammer dat alle reacties van vroeger er nu ook mee uitgegooid zijn...

 

Een reactie posten

<< Home