maandag, januari 02, 2006

Pak ze, Jean-Luc!

Af en toe is het uit! Gedaan, weg ermee. Genoeg met dat geinfecteer, al dat gezever en gezeik dat van buiten komt. En dat ik (zwerend bij een god die niet bestaat!) net als jij niet wil! Niet om aan te zien, hoe je vanuit - verhef die trappen maar - de boze boze wereld wordt bestookt. Spyware, adware, Spick & Spam, virussen als zwarte weduwen zo groot, pop-ups en wormen, trojaanse paarden, buddy bonzi's... Weg ermee, weg met dat crapuul van een gespuis. Het is weer 'ns tijd. Voor de zoveelste keer wordt hier met wortel en tak het kwaad weer uitgeroeid. Een pc als een kast vol rottend Bekaertstaal, die hoef ik niet. Tijd dus... Het is de hoogste tijd dat ik herfomatteer. Eén voor één, al mijn schijven gaan er aan. Dagenlang zal het hier wat stiller zijn. Maar niet getreurd en niet gevreesd, beestig geestig, we komen terug met huid en haar. Eerst laten we hier - koest - de grote honden uit. Ze likken, ruiken nu al bloed en stormen vol van Vlaamsche dadendrang het verzopen weiland in. Pak ze Karel en Bucephalus! Pak ze Jean-Luc! Als een burgemeester, beklim die stier. Doe het! Definitief en dodelijk. Doe wel en zie niet om. Kill the beast.

3 Comments:

At 2/1/06 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gewoon uit interesse vraag ik me af of dat herformatteren zo af en toe wel nodig is. Jij die ik als computerman veel hoger inschat dan mezelf, zal toch ook het bestaan kennen van programma's als EasyCleaner, CoffeeCupPrivacyCleaner, Ashampoo, Adaware enzovoort en het belang van een firewall en antivirusbeveiliging onderkennen. Is dat niet voldoende, vraag ik dus niet betweterig maar uit gezonde nieuwsgierigheid.

Beste wensen overigens, Paul.

 
At 2/1/06 7:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Misschien voor eens en voor altijd met evenveel woorden zeggen dat bepaalde anonieme reacties hier in de toekomst zullen worden verwijderd. Overigens ziet het er naar uit dat ik mij binnenkort wellicht ook genoodzaakt zal achten om bepaalde IP-adressen waarvan de gebruiker zich manifesteert aan de hand van een totaal gebrek aan stijl voor eens en voor altijd van deze site te bannen.

@Philip:
Zo'n techneut ben ik zelf ook niet hoor. Op zich moeten de programma's die je noemt samen met een goeie firewall en een antivirusprogramma volstaan om het grootste kwaad uit de buurt te houden. Soms is onvoorzichtigheid evenwel de moeder van veel miserie die eigenlijk verholpen had kunnen worden. Dat is waar ik op dit ogenblik mee af te rekenen heb... Herformatteren lijkt in dat geval de enige uitweg... Overigens zijn de beste wensen wederkerig!

 
At 2/1/06 11:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik gebruik enkel uw internet stijl meneer.
Zo tevreden en wat is stijl hé, jij alleen kent er iets van niet? overal iets te zeggen???
t' Is maar te zien wat hij nog kunt formatteren bij uw eigen harde schijf na al die jaren.
Ik kan het niet helpen u heb me deze stijl bijgebracht en wat over manifesteren van uzelf op het net gesproken
pardon ik oordeel niet ik blijf beleeft.
Begin maar met bananen man, zo sportief bent u ook weer niet hé.
bloggers Narcisme is maar een woord en dat heb je me meer dan eens gedefileerd, beste man.
Als het kan helpen ik denk dat je verslaafd bent aan je eigen brouwsels op het net.
objectiviteit en vrije meningsuiting en wat moet je er mee als het op papier niets meer zegt?
Ik kan ook papers schrijven over dichters of mensen die denken te zweven.
En ze met vet ze aan de grond smeren.
Dank u wel voor je forum hier.
tot je de adressen weert...

 

Een reactie posten

<< Home