zaterdag, januari 01, 2011

MagikU (7)

MagikU (6) | Geverfde vrienden | En lijkt op iets dat in een fuga past | Muizen | Gedichtendag – editie 2010 | Doncols | Buitenring of binnenveld? | Over mijn lippen | Ster | Valentijnconcert | Tien jaar Digther | Kaal | Hoektand | Literaire estafette | Erik | Migreren? | Nieuw adres | Ik ben niet gek! | Blijven tot het sneeuwt | Woord | Een citaat | In memoriam


















Marco | Kamer | Veertien | Rank | Aplomb | Die ik beklim | Ossengal | Eek! Een gedicht! | Lucinda | Markeren | | Icoonkracht 12 | Stem | Niets minder dan brio | Weggewaaid | Madame! | Geelzucht | Slinkt | Wallace op zondag | Geelzucht | Van dienst | Geelzucht op Focus | Geelzucht in de Zondvloed | Geelzucht – de Affiche | Naamgever | Nog enkele stemmen | Drietal (11) | Melopee-poëzieprijs Editie 2010 | Schrik | Aardkloot Koers | Literaire Living – Editie 2010 | Watermerk | Puntenwinst | Prooi | Drietal (12) | Literaire roadtrip | Het novembert | Drietal (13) | Het is | Een kop in een krant | Vierkant | MagikU (7) |

Mag ik u alweer een bijzonder en zalig nieuw jaar wensen? Fitheid, een Volle Geest en veel Meeval. Hoofdletters troef. Veel humor. Een massa werkwoorden! Een fles, een glas, een doos… En daarin heel veel kleine dingen die voor jou van waarde zijn. Enfin, zoals elk jaar wens ik jou en de jouwen (van wat goed was) opnieuw "meer, veel meer van hetzelfde"... U dit alles én uitgebreid te wensen?... Dat mag ik!

Magiku (1) (editie 2005)
Magiku (2) (editie 2006)
MagikU (3) (editie 2007)
MagikU (4) (editie 2008)
MagikU (5) (editie 2009)
MagikU (6) (editie 2010)


Labels: