dinsdag, januari 01, 2008

MagikU (4)

MagikU (3) | Knuppeltje | Lint | Even maar | Houtland | Buit | Zadel | Zeven Dichters | Zeven x Zeven | Noor | Dag van het woord | Stelt | Sous les pavés (6) | Havik | Lijk | Voor de vossen | Dan weet ik | Limoges | Zuring | Doorschieten | Die onvinbare | Terwijl het net ook daar | Zadelt | Lastig | Ritmeester | Vrienden van de wielerpoëzie | In het beste eelt gebeiteld | Drietal | Bevroedt | Sous les pavés (7) | Zitbotjes | Drietal (2) | Stroom 24 | Aangefladderd | Sous les pavés (8) | De kakafonen | Ritten (5) | Kijk mij nu | Briek | Suppoost | Inzoemen | Klinkklaar | Stalen ros | Dansen wijl men zit | Sous les pavés (9) | Resumeert | Boontje |









Afscheid van Magda | Bestaan | Zal ik komen | Literaire living | Ons Lucie | Hoofdzwerver | Iets toe te voegen | Perugia | Bosie | Open studios | Waarom ik | Sous les pavés (10) | Lucie Putzeijs revisited | Bril | Een been | Hij voelde zich | Opnieuw stroom | Meisjes | Nooit te smal | Dat beetje rood | Plus | Sous les pavés (11) | Roeping | Toekomst | Rouwen om Rorty | Home | En zo gebeurt het | Parijs | O kijk | Gewicht | Helmbossen | Dichter kan het niet | Grens | Plezierboot | Roeien op eigen doft | De witte wijn | Wegwijzers | Een lek in het zwijgen | Gedupeerd | Sous les pavés (12) | Iris | School | Kaneelkasteel | Zeis | Sous les pavés (13) | Weet ik een plaats | Zingen | Mét nietjes | Uit de slaap | Reddewiekan | Slikken | Begin | En zo | En niet gering | Sous les pavés (14) | Barstekelig | Robotfoto | Metafoor | Nog lang | Grossieren | Strik | Drietal | Glans | Aanmeten | Alarm | Postuleren | Lappendeken | Ballotage | Paradise Regained | Ambrozijn | Het alsof | Roedel | Altijd | Details | Breukers in punt BE | Meer kan ik niet | Mollens | Vers l’Avenir | Stroom 27 | Die verstrijkt | Schelp | Het glas | Ongeluk | Vondst | MagikU (4) |

Mag ik u namens mezelf en andere Inwoners van deze Arcadische grensgebieden voor het jaar 2008 alweer van wat minder was, minder, en van wat goed was, meer van hetzelfde wensen? Ja dat mag ik!

Magiku (1) (editie 2005)
Magiku (2) (editie 2006)
MagikU (3) (editie 2007)

Labels: