zaterdag, november 04, 2006

Romans

'Dus u heeft geen romans?'
'Alleen literaire romans.'
'O, alleen literaire romans. Nou, dag.'


Vindplaats: Antiquariaat Hinderickx en Winderickx over het onvolprezen Winkeldagboek van Hans Engberts & René Hesselink.

Al vaker geciteerd, al vaker om geglimlacht en toch kan het citaat er ons ook dit jaar niet van weerhouden ernstig in overweging te nemen om toch nog maar 'ns een keer - die gek die met een hamer op zijn hoofd blijft slaan gelijk - op die bloody boekenbeurs af te stevenen! Wie kan zal ons begrijpen!

2 Comments:

At 6/11/06 8:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

Inderdaad een onvolprezen boek. Hun winkel staat in mijn woonplaats, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het maar zelden bezoek. Daarentegen ken ik meneeer Engberts enigszins omdat hij lid is van dezelfde schaakclub.
Je maakt wat mee ... in het boekenwereldje ... :-)

 
At 6/11/06 10:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat je zegt, mijn dierbare JWL!

 

Een reactie posten

<< Home