zaterdag, januari 29, 2005

Schruwelen

Waar ik wil zijn vandaag? En morgen? Aan de zee of in de bergen? In elk geval wil ik ergens zijn op een plaats waar bijvoorbeeld ook nog Sankt-Wendel ligt. Dodelijke salto's op het ijs, roepen, schruwelen, tieren op mijn moeder (die er allang niet meer is), graaien in de modder naar mijn fiets... Waar is mijn fiets? Mijn koninkrijk voor een Fiets! Fluitend met de tong tussen de tanden onderwijl een liedje schrijvend. En ja tussendoor ook nog even bellen of hardnekkig blijven mailen, halsbrekende toeren uithalend om uiteindelijk toch nog mis te tasten. Verkeerd te grijpen hoog hierboven in de kale bomen waar de dode dure vogeltjes van mijn geliefde tickets hangen. Bono en de Zijnen... Ik zal niet nalaten mijn beste lezer(es) om u maandag daarover (of over nog iets anders) te berichten.