maandag, juni 19, 2006

Daarheen!/Het Kask.

De jaarlijkse film en animatievoorstellingen van KASKfilms vinden plaats in Cinema Sfinx, Korenmarkt, 9000 Gent en in de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten, Jozef Kluyskensstraat 2, BE-9000 Gent T 32(9) 266 08 00 op donderdag 22 juni 2006 om 17u30, 20u30, 22u & 23u30 in 3 zalen.

Programma 1 Sfinx Zaal 2:
'Administrators' van Roman Klochkov
'L'Octorella' van Charolot Winne
'The Piano, her shoes and his lover' van Barend Weyens
'Zu Stramm' van Levi Tack
'Lijn 72' van Regina Demartelaere
'Floaters': A documentary van Phavin Verly
'Headless' van Dario van Vree

Programma 2 - Sfinx Zaal 3:
'Pandora's Box' van Zoe Schelfthout
'Les Bains De Budapest' van Hermien Verstraeten
'Nowhere' van Tim Blancke
'Mikelele' and The Ukelele van
'Ferrsehturm' van Alexander van Waes
'Seven Times Upon A Time' van Michele Vanparys
'La Grande Vente' van Simon Everaert

Programma 3 - KASKCinema
'Lignes' van Elias Grootaers

Voorverkoop via Philipe 09/2238102 vanaf 19 juni

Afstuderende studenten:
Tim Blancke
Regina De Martelaere
Elias Grootaers
Alexander Van Waes
Barend Weyens

5 Comments:

At 20/6/06 4:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

phavin verly! das het vriendje van mijn zusje!

 
At 22/6/06 7:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben benieuwd Veugel! (Naar zus & vriend)

 
At 25/6/06 9:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

en?

 
At 29/6/06 7:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

De film was een aardig werkstukje... Maar zuslief heb ik helaas niet tussen de cine- en cinemakersfielen opgemerkt.. Misschien was ze al gaan vliegen (wat dan weer best als een familietrekje omschreven zou kunnen worden)...

 
At 30/6/06 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik betwijfel het.. het was een godheid die mijn moeder bevruchtte! en toen kwam ik!

 

Een reactie posten

<< Home