donderdag, mei 18, 2006

Doodleuk (een dienstmededeling)

Al zal misschien niet iedereen aan wat volgt een boodschap hebben toch kan en wil ik niet nalaten om jullie even mee te geven dat de treinen der traagheid hier de komende weken aardig stil zullen staan.

Er even de brui aan. De riem er af. Het ongewapende van schouder gewisseld. De longen geopend.

Maar eigenlijk is het allemaal net nog iets simpeler dan dat: de komende weken ga ik doodleuk wat prioriteiten herschikken, absolute voorrang geven aan wat anders. De woorden en hun heimwee bijvoorbeeld en nog een paar andere al net zo voor de hand liggende dingen. Wens mij derhalve niets anders dan één en al concentratie!

Terug ergens vooraan in de laagvlaktes van juni!

9 Comments:

At 18/5/06 1:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

moge je dan daisnes enige overlever zijn! het beste, vogel.

 
At 18/5/06 1:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

of overlevende. die impulsiviteit, ik raak het nooit kwijt.

 
At 18/5/06 3:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

We begrijpen wat je bedoelt Lady Vogel!

 
At 18/5/06 8:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

waartoe dienen woorden dan nog?

 
At 21/5/06 10:16 p.m., Blogger pascal digital said...

ik wens u 1 en al concentratie

 
At 30/5/06 12:05 p.m., Blogger Ann said...

Misschien toch maar de afspraak op 9 juli in het Minnewaterpark in de agende noteren...

 
At 6/6/06 4:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

David Gray op Cactus wil ik inderdaad in geen geval missen!

 
At 7/6/06 6:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dierbare,

als je ooit de volgorde van prioriteiten mocht vinden, wil ik deze graag met u delen.

 
At 8/6/06 2:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik wens je een concentratie toe die die van Dreft Ultra benadert en hoop op een schitterend resultaat, al mag het voor mijn part ook een beetje Gray zijn ;-) .

 

Een reactie posten

<< Home