dinsdag, augustus 02, 2005

Een mens

Een mens gelooft soms niet wat ie leest. Las ik in de Gentse Eci Shop aan de Nederkouter waar ik laatst toevallig in verzeild was geraakt toch wel een flyer waarop werd aangekondigd dat Het Spook van Toetegaai op zaterdag 17 september vanaf 15.00 u. zijn nieuwste boek Herman Brusselmans zou gaan zitten signeren. Thuisgekomen vroeg ik zij die mij lief is of ze die nieuwe auteur kende, Het Spook van Toetegaai. Niet dus maar van dat dikke boek Brusselmans dat altijd uit elkaar valt in steeds weer dezelfde dunne deeltjes had ze wel al eerder gehoord. Was dat boek, zo vroeg ze fijntjes, trouwens onlangs niet getrouwd met zijn voorlezer. Ik wist het niet en ging dan maar, geboren mislezer die ik ben, onverdroten en met een glaasje rood uit Zuid-Afrika bij de hand, verder met het instuderen van mijn nieuwste cursus wishful reading.

4 Comments:

At 3/8/05 10:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hertmans is anders ook een mooi boek hoor...

 
At 3/8/05 10:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

om nog maar te zwijgen van hermann lauscher..

 
At 3/8/05 10:16 p.m., Blogger Paul Rigolle said...

Tiens, Ward, moest jij op dit eigenste ogenblik niet op studs staan i.p.v. boeken te lezen?

 
At 9/8/05 8:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

was net thuis
lokroep van het boek..

 

Een reactie posten

<< Home