maandag, december 19, 2005

Blogo

Hoewel we hier niet meteen euforisch worden van de blogosfeer in zijn overweldigende totaliteit, en berichten daarover derhalve hier niet zo heel erg vaak ter zake doen, durven we dit toch als een lichtjes heugelijk (maar misschien ook voorbarig) nieuwsfeitje te melden: Ons aller Librarian is Back. En nog wel helemaal voor de feesten uitgedost in Nucleusjasje! We zijn - Musil of niet - benieuwd om te zien wat er nog allemaal in aantocht is. Voor een eerste inkijk geven we hier alvast dit éne adres!

(In de reeks: 'Een mens zou op een dag wel 'ns heimwee durven krijgen naar Nucleus')

5 Comments:

At 19/12/05 7:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dag Paul

Bedankt voor de verwelkoming. Of ik het volhoud en in wel tempo, valt af te wachten. Dagelijks bloggen zal er zeker niet van komen, ik doe het rustigjes aan.

En of iedereen nu wel zo blij is met mijn 'verrijzenis' valt ook te bezien. Mijn interventies over het auteursrecht werden mij door velen kwalijk genomen.

Alleszins heb ik me de afgelopen tijd wat zitten verdiepen in PHP en MySQL. Een expert ben ik nog lang niet, maar ik beschik nu over voldoende achtergrondkennis om beter te begrijpen hoe skins en templates in blogsoftware werken. Die kennis ga ik gebruiken om het uiterlijk van mijn blog nog wat meer naar mijn hand te zetten. Ik baseer me dus wel op een bestaand template. Bovendien heb ik me voorgenomen om me meer op inhoud en dus minder op het uiterlijk te concentreren.

Cheers!

 
At 19/12/05 7:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lap! Nu vergat ik je in de vorige reactie toch wel te feliciteren met jouw plaats onder de 50 beste blogs die verschenen in Clickx Magazine. Dus alsnog: proficiat!

 
At 19/12/05 8:13 p.m., Blogger Haddock said...

welkom, had je gemist....

 
At 19/12/05 11:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maharal: 'k denk niet dat ik je ken, maar de thematiek van je blog spreekt me aan. Ik je dus meteen aan mijn lijstje "Medebloggers" toegevoegd.

 
At 20/12/05 6:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

@ Lib: bedankt en succes! Dat van dat heimwee naar 'Nucleus' meen ik overigens hard. Misschien ga ik vroeg of laat wel terug (of ik zou naar Wordpress moeten overlopen). Momenteel laat ik hier alles voorlopig maar zoals het is omdat de nodige tijd voor veranderingen mij helaas (zoals steeds eigenlijk) blijft ontbreken. Gegroet overigens.

Paul

 

Een reactie posten

<< Home