woensdag, januari 10, 2007

Even maar

Stilte? Stilte! Adempauze. Oponthoud. Gehakketak. Werk achter de schermen. Kartonnen bordje uitgehangen in al mijn kamers: “Even geduld”. Niks ernstigs. Het duurt maar even... Af en aan toe aan de kant te gaan. Voluit. Even hardop te mogen schrijven dat bermtoerisme mijn deel geworden is. Mij te beurt is gevallen... Ik wens het iedereen bij lange tussenpozen en met lange halen toe, te mogen zitten zoals ik zit: Met de handen in het jaar. Waarna niets als sneeuw en ruis op de laatste schermen.

(In de lange en onvoltooide reeks: De tikfout mag blijven staan…)

Labels:

2 Comments:

At 13/1/07 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hm, dat label ga ik ook eens toevoegen;-)

 
At 16/1/07 9:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Al moet ik zeggen, Eve, dat één en ander aan stilte hier doodgewoon te maken heeft met het crashen van een moederbord...

 

Een reactie posten

<< Home