dinsdag, april 12, 2005

Uitgesproken

Met Meghann Shaughnessy heb ik geen enkel probleem. Maria Sjarapova, dat weten we, die bekt altijd beeldig. Svetlana Kuznetsova, Elena Likhovtseva, Anna Chakvetadze, de atlete Jarmila Kratochvilová... De namen rollen mij uit de mond. Knapperds als Paradorn Srichaphan en Alex Bogomolov Jr. komen er zowaar nog vlotter uit. Elodie Ouedraogo? Schattig! Rasa Polikeviciute en haar zusje Jolanta, Edita Pucinskaite... Zlatan Ibrahimovic... Andriy Shevchenko... Het bekkentrekken gaat me steeds beter af. Stemmen toewijzen aan nachtegalen als Sarah McLachlan en Loreena McKennitt: fantastisch! Een orgelpunt... Met één van mijn laatste idolen, het brutaaltje, de adembenemende Jelena Isinbajeva verbeter ik zelfs om de zoveel tijd het wereldrecord polsstokspringen en, wees gerust, ik kan telkens veel méér dan één schamel centimetertje hoger... Alleen met die voetballer, hoe heet ie ook alweer, tja met die dekselse Hasan Salihamidzic, olala daar blijft mijn tong bij struikelen. Al blijf ik oefenen. Want namen noemen, ach... Het blijft ten slotte alleen maar een sport als een andere.

"In de reeks: En kom nu niet aandraven dat één of andere link niet wil werken! Of nog: Vanavond in de Championsleague: Chelsea-Bayern München"

1 Comments:

At 12/4/05 2:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

in de reeks: uiteraard weer een affiche die ik missen moet !

 

Een reactie posten

<< Home